رکوردشکنی های سریعترین مرد و زن ایران در بازی های کشورهای اسلامی به صورت رسمی ثبت نشده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت صمت در نامه ای به سازمان توسعه تجارت موضوع سیستمی شدن ثبت سفارش شمش طلا را اعلام کرد.
سیستمی که در میان مردم پایگاه دارد یا همان «حکومت رضایتی» می‌تواند برای حل مشکلات کشور از مشارکت و همراهی مردم استفاده کند، ولی وقتی سیستم هدایتی با کسری اعتبار و ناکارآمدی روبه‌رو است مجبور هست برای حل مشکلات جامعه به «دروغ» و به «زور» متوسل شود. سیستم‌های غیررضایتی دائم در آماده‌باش برای دفاع از خود هستند نه ابزاری برای توسعه پایدار کشور.
ناسا مشغول توسعه سیستمی است که به فضانوردان کمک می کند با استفاده از یک رابط زبان طبیعی مشابه ChatGPT، مانورها، آزمایش ها و موارد دیگر را انجام دهند.
نخستین همایش آموزشی شناسه کالا، تجارت داخلی و سیستمی سازی سامانه ثبت سفارش برنج با مشارکت وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی، سازمان غذا و دارو و نیز انجمن واردکنندگان برنج ایران برگزار شد.
قرار بود پس از انقلاب، قانون و اراده ملت بر کشور حاکم شود. تندرو‌ها به دنبال تبدیل جمهوری اسلامی به سیستمی شبیه این روز‌های طالبان یا حکومت عثمانیان در قرون گذشته در سرزمین‌های اسلامی هستند. پس از جریانات دوم خرداد ۷۶، گروهی که احساس خطر می‌کردند، تصور کردند اگر گفتمان سید محمد خاتمی در خصوص مردم‌سالاری دینی و تعامل و شایسته سالاری و... تثبیت شود، ممکن است عرصه برای جولان آن‌ها تنگ شود.
مدیرکل دفتر خدمات بازرگانی معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، از سیستمی شدن ثبت سفارش کالای استراتژیک برنج خبر داد.
عباس عبدی نوشت: سیستمی که اعصاب آن درست کار نکند، متوجه بحران‌هایش نیز نخواهد شد. کافی است که وضع فقر، نابرابری، آب، محیط زیست، مسائل و آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، دینداری و... به درستی توصیف و منتقل شود، در این صورت اطمینان دارم که خواب از چشم هر مسوول محترمی خواهد پرید.
با طراحی سیستم هوشمند دستیار امداد توسط یک شرکت دانش‌بنیان، تعیین دقیق نقطه حادثه و اعزام سریع و به موقع نیروهای امدادی میسر شد.
بر اساس اطلاعیه سامانه جامع تجارت، سابقه واردات بازرگانان در ۲۳۸ ردیف تعرفه جدید، علاوه بر تعرفه‌های مشمول سابقه واردات پیشین، به صورت سیستمی کنترل می‌شود.
سیستمی که با دانشگاه برخورد سلبی می‌کند، این پیام را به افکار عمومی صادر می‌کند که سرمایه اجتماعی و مطالبات مردم برایش اهمیتی ندارد. البته وزارت علوم با قرار دادن شخصی مانند دکتر کلانتری (جامعه‌شناس) در معاونت اجتماعی، نشان داده که حداقل در ظاهر این اهمیت را درک کرده است. امیدواریم غلبه مسائل سیاسی و منازعه بر سر قدرت، تاثیر سوء در دانشگاه‌ها نداشته باشد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: مدیران سطح بالا در نظام آموزشی داریم که خانه نخریدند. این نشان می‌دهد فساد در کشور ما سیستمی نیست.
مجیدی با همان سیستمی که استقلال را قهرمان لیگ ایران کرد و خط دفاعش نفوذ ناپذیر بود در امارات هم با ۵ کلین شیت بهترین خط دفاع را در اختیار دارد.
به نظر می‌رسید که سبک خاصی که لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در این تیم به کار گرفته برای آنها جواب داده است.
رئیس دیوان عالی کشور، گفت: در دادگاه و دادسرای قائنات نظم خوبی حکمفرما بود و انجام تمامی فرآیندهای قضایی در جلسات دادگاه‌ها به صورت سیستمی و الکترونیکی بود.
محققان دانشگاه اشتوتگارت آلمان، موفق به ساخت موشک زمینی با سیستم تعلیق مستقل و چرخ‌های کربنی شده اند که رکوردی جدیدی را در گینس برای سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت به ثبت رسانده است.
عماد افروغ گفت: سیستمی که توجه به تغییر نداشته باشد، توجه به قدرت اجتماعی و قدرت مدنی و خواسته‌های آن‌ها نداشته باشد، بنده چشم‌بسته به شما می‌گویم محکوم به شکست است. به نظر من رسانه ملی باید جواب‌گو باشد. بسیاری از اتفاقاتی که در گذشته رخ داده و منبع خبری را عوض کرد و از داخل به خارج برد مسئولیتش بر عهده صداوسیماست.
عماد افروغ گفت: سیستمی که توجه به تغییر نداشته باشد، توجه به قدرت اجتماعی و قدرت مدنی و خواسته‌های آن‌ها نداشته باشد، بنده چشم‌بسته به شما می‌گویم محکوم به شکست است. به نظر من رسانه ملی باید جواب‌گو باشد. بسیاری از اتفاقاتی که در گذشته رخ داده و منبع خبری را عوض کرد و از داخل به خارج برد مسئولیتش بر عهده صداوسیماست.
محققان سیستمی ابداع کرده اند که بدون نیاز به برق قابلیت خنک کنندگی دارد.
به نظر می‌رسد که اطلاعات فوتبال مالکان و مدیران جدید باشگاه چلسی به شکل عجیبی کم است.
امروز در لیگ‌های معتبر دنیا خیلی از تیم‌ها با سه دفاع روی یک خط بازی می کنند، 2-1-4-3 یا 3-4-2-1.
امروز در لیگ های معتبر دنیا خیلی از تیم ها با سه دفاع روی یک خط بازی می کنند. 2-1-4-3 یا 3-4-2-1.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران از هوشمندسازی در حوزه حسابرسی و سیستمی شدن تمامی فرآیندهای مربوطه در آینده نزدیک خبر داد.
مهدی فضائلی نوشت: فساد در سیستم داریم؟ بله، ولی فساد سیستمی نداریم؛ این‌ها با هم متفاوتند!
رکوردشکنی های سریعترین مرد و زن ایران در بازی های کشورهای اسلامی به صورت رسمی ثبت نشده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ